Regulamin

1 . Ceny
Sklep internetowy Sal-System Poland, prowadzi sprzedaż detaliczną 
a wszystkie przedstawione w sklepie ceny są cenami detalicznymi netto (nie zawierają podatku VAT).

Dla firm handlowych, odbiorców przemysłowych (wykorzystujących zakupione komponenty do produkcji np. maszyn, urządzeń, systemów), szkół i uczelni obowiązują odrębne warunki cenowe. Również dla odbiorców detalicznych przy zakupie większej ilości towaru istnieje możliwość indywidualnej negocjacji cen.
W przypadku braku towaru lub zamówienia większej ilości niż obecnie dostępna w magazynie 
należy każdorazowo potwierdzić cenę produktu. Ceny produktów promocyjnych oraz 
znajdujących się na wyprzedaży obowiązują tylko do wyczerpania stanów magazynowych.
Ze względu na fakt, że większość oferowanych produktów pochodzi z importu podane ceny w PLN są przeliczane z EUR. Wahania kursu złotego względem euro mogą wpływać na ceny w sklepie.

2. Realizacja zamówienia
Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu. 
Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze (cena towaru do 1000 zł) - po tym, jak do sklepu dotrze 
od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem przed wysyłką - w chwili dotarcia przelewu
opłacającego zamówienie na konto sklepu.

Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu firmy Sal-System Poland nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie w naszym sklepie internetowym, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia zamówienia przez pracownika firmy Sal-System Poland. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia do klienta przesyłana jest informacja o przyjęciu zamówienia do dalszego przetwarzania.

Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie sklepu oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

3. Wysyłka / odbiór towaru.
Istnieje kilka sposobów realizacji zamówienia: 
a) odbiór osobisty - możliwy jest od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy 
w Bystrzycy Kłodzkiej w godzinach od 8:00 do 16:00. W przypadku wyboru odbioru własnego wymagany jest wcześniejszy kontakt telefoniczny lub pocztą elektroniczną.
b) przesyłka pocztowa - najtańszy sposób wysyłki towaru. Typowy termin dostawy dla przesyłek priorytetowych wynosi 1-2 dni robocze, dla przesyłek ekonomicznych 2-5 dni roboczych, niestety zdarzają się spore opóźnienia w dostawie towaru. Przesyłki pocztowe standardowo nie są ubezpieczone. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość ubezpieczenia przesyłki. 
c) przesyłka kurierska - szybki (ponad 90% przesyłek dostarczanych jest następnego dnia po nadaniu) 
oraz pewny (paczki są ubezpieczone) sposób wysyłki.
Towar jest zapakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Stosowana przy pakowaniu taśma firmowa stanowi jednocześnie plombę – gwarancję, że w trakcie transportu paczka nie była otwierana przez osoby niepowołane. W przypadku widocznych śladów otwierania przesyłki (uszkodzenia taśmy firmowej) należy odmówić przyjęcia towaru lub otworzyć przesyłkę w obecności kuriera (listonosza) a w przypadku wykrycia nieprawidłowości zażądać sporządzenia odpowiedniego protokołu.

W przypadku braku w magazynie części zamówionych towarów standardowo realizacja zamówienia zostaje wstrzymana do czasu skompletowania wszystkich zamówionych towarów. Informacja o szacunkowym terminie dostawy zostanie przesłana przez pracownika sklepu. Na życzenie klienta istnieje możliwość częściowej realizacji zamówienia (koszty dostaw częściowych ponosi klient).

4. Sposoby płatności. 

- przedpłata na konto - wysyłki dokonujemy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty w pełnej wysokości (obejmującej koszt towaru i koszty transportu) na naszym koncie. Wysyłka możliwa jest przesyłką pocztową lub kurierską (standardowo firmą TNT). 
- wysyłka za pobraniem - możliwa jest przesyłka pocztą lub firmą kurierską TNT (wartość zamówienia max. do 1000 zł).
- płatność gotówką przy odbiorze osobistym (wartość zamówienia max. do 1000 zł). 

5. Koszty wysyłek.
Dokładne koszty, uwzględniające wagę i wartość zamówionych towarów, podawane są przy finalizacji zamówienia. Paczki wysyłane Pocztą Polską standardowo są ubezpieczane (wg cennika Poczty Polskiej). Do cen podawanych przez Pocztę Polską doliczamy 23% VAT. 
Paczki o wartości przekraczającej 500 zł i/lub 10 kg wysyłamy wyłącznie przesyłką kurierską. Paczki wysyłane firmą TNT są ubezpieczone do pełnej wartości towaru. 

6. Czas realizacji.
Czas realizacji liczony od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym lub zadeklarowania chęci otrzymania przesyłki za pobraniem do momentu wysłania przez nas paczki wynosi do trzech dni roboczych (dotyczy produktów dostępnych w naszym magazynie). Nie bierzemy odpowiedzialności za działanie firmy kurierskiej, a tym bardziej Poczty Polskiej. W przypadku wpłynięcia pełnej opłaty na nasze konto, lub zadeklarowaniu chęci otrzymania paczki pobraniowej przed godziną 16:00 (w przypadku poczty 12:00) paczkę standardowo wysyłamy jeszcze tego samego dnia, natomiast po przekroczeniu tej godziny towar wysyłany jest następnego dnia. Może zaistnieć sytuacja, że nie będziemy w stanie dokonać wysyłki tego samego dnia pomimo dokonania wpłaty / zadeklarowania realizacji za pobraniem przed godziną 16:00 (12:00) i odwrotnie pomimo późniejszej wpłaty (deklaracji o pobraniu) być może zdołamy wysłać towar tego samego dnia. 
W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie klient zostanie o tym fakcie poinformowany najszybciej jak to będzie możliwe. 
W przypadku braku towaru, którego zakupem są Państwo zainteresowani w sklepie internetowym prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszymi pracownikami. Może okazać się, że towar jest już w naszym magazynie a nie zostały jeszcze zaktualizowane stany magazynowe lub też oczekujemy na jego dostawę. 
Stany magazynowe w sklepie internetowym aktualizowane są raz dziennie, a sprzedaż odbywa się także innymi kanałami (nie tylko za pośrednictwem sklepu internetowego). W związku z tym może zaistnieć sytuacja, że pomimo złożenia zamówienia na towar określony w sklepie internetowym jako „dostępny” okaże się, że danego towaru niestety nie będziemy posiadali w magazynie. Po stwierdzeniu takiego przypadku niezwłocznie skontaktujemy się z kupującym w celu ustalenia terminu wysyłki lub ewentualnego anulowania zamówienia. 

7. Faktury VAT 
Do każdej przesyłki standardowo dołączona jest faktura VAT. W celu wystawienia faktury VAT prosimy o dokładne podanie danych niezbędnych do jej wystawienia: pełnej nazwy firmy, adresu oraz numeru NIP, a także imienia i nazwiska osoby kontaktowej.

8. Gwarancja
Na wybrane produkty m.in. urządzenia testujące i pomiarowe oferujemy gwarancję. Okres gwarancji jest podany w opisie przedmiotu. Szczegółowe warunki gwarancji podawane są w dostarczanej z urządzeniem karcie gwarancyjnej i/lub instrukcji obsługi. Wysyłka reklamowanych produktów odbywa się na koszt kupującego. Gwarancja jest ważna wyłącznie z dokumentem zakupu i kartą gwarancyjną. 
Oferujemy także naprawy pogwarancyjne.

9. Zwrot towaru
Konsumenci dokonujący zakupu towarów w naszym sklepie posiadają możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty dostarczenia przesyłki. Zwracany towar musi być kompletny (łącznie z instrukcją, gwarancją, opakowaniem itp.), nie może nosić śladów użytkowania, plomby gwarancyjne nie mogą być uszkodzone. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.
Zwrot towarów nie będzie możliwy w przypadku towarów sprowadzanych (produkowanych) na zamówienie klienta a także w przypadku sprzedaży licencji na oprogramowanie.
Zwrot pieniędzy za towar nastąpi w formie przelewu na wskazane konto bankowe po wcześniejszym otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru. Zwrotowi podlega jedynie kwota stanowiąca wartość towaru (bez kosztów wysyłki i pakowania).

10. Dane osobowe
Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie sklepu oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.


11. Kwestie nie uregulowane niniejszym regulaminem
Wszelkie nieuregulowane niniejszym regulaminem kwestie sporne będą w pierwszej kolejności rozpatrywane polubownie w oparciu o obowiązujące ustawodastwo Rzeczypospolitej Polskiej stanowiące nadrzędne prawo wobec wszelkich regulaminów i ustaleń umownych, a jeśli polubowne rozwiązenie spornych kwestii nie będzie możliwe wówczas sprawę rozpatrzy sąd właściwy, co do zasadności roszczenia

 



Wszelkie prawa zastrzeżone